Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje
Kontakt

Reklamacje



Reklamacje
  • Sprzedawca- "Passione"  odpowiada wobec Klienta, z tytułu rękojmi, za niezgodność zakupionego w sklepie towaru w zakresie określonym w ustawie kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa
  • Zgłoszenie reklamacji, należy wysłać do biura firmy na adres:
  • Passione
  • ul.Marszałkowska 115 lok 232
  • 00-102 Warszawa
  • Do przesyłki reklamacyjnej prosimy dołaczyć oryginał faktury oraz wypełniony formularz reklamacji (do pobrania tutaj) pismo zawierające podstawowe dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, opis przedmiotu, opis wady lub niezgodności z umową oraz reklamowany przedmiot.
  • W terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu Sprzedawcy- "Passione" , Klient otrzyma odpowiedź na zgłoszoną reklamację.
  • Reklamacje są rozpatrywane na podstawie oględzin rzeczoznawcy.
  • W ramach reklamacji Klient ma prawo żądać nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy, ewentualnie zwrotu pieniędzy.
  • W przypadku stwierdzenia wad wynikających z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt sklepu.
  • Uszkodzenia biżuterii, za które Sprzedający - "Passione" nie ponosi odpowiedzialności (uszkodzenia, wynikające z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczenia mechaniczne, zerwanie, zarysowania oraz wygięcia pierwotnego kształtu biżuterii), Sprzedający - "Passione" skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o ewentualnych kosztach naprawy.
  • Sprzedający- "Passione" nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie dokonywanym na zlecenie Klienta.
 

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu