-
Sprzedawca- "Passione" odpowiada wobec Klienta, z tytułu rękojmi, za niezgodność zakupionego w sklepie towaru w zakresie określonym w ustawie kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa
-
Zgłoszenie reklamacji, należy wysłać do biura firmy na adres:
-
Passione
-
ul.Marszałkowska 115 lok 232
-
00-102 Warszawa
-
Do przesyłki reklamacyjnej prosimy dołaczyć oryginał faktury oraz wypełniony formularz reklamacji (do pobrania tutaj) pismo zawierające podstawowe dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, opis przedmiotu, opis wady lub niezgodności z umową oraz reklamowany przedmiot.
-
W terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu Sprzedawcy- "Passione" , Klient otrzyma odpowiedź na zgłoszoną reklamację.
-
Reklamacje są rozpatrywane na podstawie oględzin rzeczoznawcy.
-
W ramach reklamacji Klient ma prawo żądać nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy, ewentualnie zwrotu pieniędzy.
-
W przypadku stwierdzenia wad wynikających z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt sklepu.
-
Uszkodzenia biżuterii, za które Sprzedający - "Passione" nie ponosi odpowiedzialności (uszkodzenia, wynikające z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczenia mechaniczne, zerwanie, zarysowania oraz wygięcia pierwotnego kształtu biżuterii), Sprzedający - "Passione" skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o ewentualnych kosztach naprawy.
-
Sprzedający- "Passione" nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie dokonywanym na zlecenie Klienta.